Já a moje tvoření

08.11.2012 21:56

Jak jsem již jednou psala, vytváření čehokoli z čehokoli je mým velkým koníčkem již od útlého dětství. Popravdě řečeno, musím neustále něco dělat, ani k televizi si skoro nedokážu sednout bez toho, abych zaměstnávala ruce pletením, háčkováním apod.

Moje cesta k tvoření začala ještě před nástupem do první třídy, kdy jsem fascinovaně sledovala jednu babičku při vyšívání, druhou při háčkování až mi z toho hlava šla kolem. Postupem času jsem pronikala nejen do tajů vyšívání a háčkování, ale pletení, šití v ruce i na stroji, tkaní, pachworku a spoustu dalšího. Prostě já a tvoření= nerozlučná dvojka.

V poslední době se při studiu ve chvilkách volna nejvíce věnuji pletení, malování a hlavně korálkování (Proč jen neustále někde potkávám další a další korálkárny??? Vždyť je to moje zkáza).

Kdybych měla svůj vztah k tvoření shrnout do jedné věty, tak by zněla asi takto: Tvoření je pro mě závislost (i pro tu nezávislost), radost, útěcha v těžkých chvílích i náplň volnéhé času ve chvílích pohody a relaxace a ještě větší radost mi dělá, když nějakou vlastnoručně vyrobenou drobností můžu potěšit i někoho jiného.

Protože mám již výrobků doma takový nadbytek, že nemám sama šanci je využít, rozhodla jsem se je také nabídnout k prodeji na Fler.cz. Touha k tvoření je neustálá, nápady také nedocházejí, proto doufám, že se mi podaří co nejvíce lidí potěšit.

Přehled mých aktuálních výrobků na prodej naleznete po kliknití na následující banner. V případě zájmu mohu po vzájemné domluvě stvořit něco přímo na přání.

Přeji všem krásný den. S pozdravem Eliška  alias frisanek.elinka






 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode