Sny

10.04.2010 10:06

 

Pro změnu jedna optimističtější, která mi v době svého zrodu ale i dnes dodávala sílu jít za svým cílem a optimismus. Možná trošku naivní, ale ve svém věku jsem si ještě tehdy trochu té dětské naivity zasloužila, i když jí moc nezbývalo. A ono to vlastně občas není na škodu, trochu se vrátit do dětských let, kdy člověk věřil, že přijde přijde kouzelná babička a splní mu všechna přání. Nemůžeme čekat kouzelnou babičku ani zlatou rybku, ale věřit ve své sny. Potom se splní.. Skutečně..

Sny

 

Už máš zase jednou pocit,

že tvůj život skončil?

Zkus si uvědomit,

jak málo jsi toho stačil.

 

Naříkáš,

že máš tolik snů,

které se ti neplní,

že už čekáš tolik dnů

a stále se nic nemění?

 

Proč tak hloupě uvažuješ?

Proč tak hloupě přemýšlíš?

Vždyť jen světu ukazuješ

slabost,

kterou v srdci nosíš!

 

Sny jsou velmi důležité,

nesmíš se však k nim příliš upínat,

pak se ti nesplní

a tvůj život bude

jedno velké tesknění.

 

Musíš mít trpělivost,

musíš stále čekat,

když po něčem toužíš,

musíš chtít,

nesmíš přestat hledat.

 

Musíš hledat.

Ale nesmíš přestat žít!

Pak když to třeba

ani nebudeš čekat,

začnou se ti sny

kousek po kousku plnit.

 

A ty konečně budeš moci říct?

„ Proč já to chtěl tenkrát vzdát?

Mohl jsem se připravit

o to štěstí,

které teď prožívám.

 

Jsem šťastný

jako dosud ne!

Kdybych to tenkrát vzdal,

nikdy bych toto štěstí nepoznal!“

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode