Trocha melancholie

28.08.2010 20:24

Tahle a ještě několik dalších básniček ( Svědomí a Naděje) tvoří takovou mají malou minisérii pojící se k určité události z dřívější doby, tak dva roky zpátky, která mě tehdy velce ovlivnila. Pro někoho to byla možná maličkost, nad kterou se mávne rukou, pro mě rozhodně ne a snad proto jsem tehdy měla takovou potřebu se vypsat. I maličkosti mohou měnit život a nelze je vzít zpět..

Trocha melancholie

 

Dívám se do dáli

Přesto nic nevidím

Něco toužím slyšet

A přesto neslyším

 

Prázdné dny tak jak jdou

Obklopena samotou

Ve společnosti lidí

Kteří jen co chtějí vidí

 

Chce se mi brečet

Chce se i smát

Nechci na kolenou klečet

Já chci dávat i brát

 

S touhou po objetí

Toužím slyšet to co dřív

Všude číhá jen prokletí

Chybovat je asi hřích...

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode